onsdag 21 september 2011

En kväll i stugan

Hade middag här hemma med Gunilla och Kerstin igår, vi träffas några gånger per år och bjuder varandra på mat och dryck.(jo då vi träffas annars också) Eftersom huset alltid är fullt av trevliga ungdomar så bestämde jag mig för att för första gången i år använda stugan på gården. Den var inte städad och inte på något sätt i ordningställd men med hjälp av mörkret, elelement och tända ljus så blev det en trevlig kväll ändå.Hade ett perfekt recept på Lasagne från Allt om mat som jag bjöd på. Lite sött är aldrig fel, så pannacotta med passionfrukt blev det efteråt. Så enkelt och snabbt att göra. Använde receptet på gelesockerpaketet. Tack Evalena för det tipset.
Ja, det här är första inlägget i min blogg. Jag är nybörjare och har ingen aning om hur man snyggar till det här och hur man lägger in bilder osv så ha tålamod! / Annette

2 kommentarer:

  1. Kul Annette !!! jag kommer definitivt att följa din blogg med spänning. Kan tänka mig att den kommer innehålla allt mellan inredning, recept, mode och parfymtips ! lycka till ! kram

    SvaraRadera
  2. Hej syster yster!!
    Kul att du börjat blogga.
    Kommer definitivt att följa din blogg ;)
    //Kram Marie

    SvaraRadera